مانانا قطره اینفاکول گرفتین خوبه؟

۴ پاسخ

دکتر دختر من اصلا این قطره رو پیشنهاد نمیکنه چیزی که تو داروخونه نتونی پیدا کنی اصلا تایید پزشک نداره

من امروز گرفتم بنظرم كه خيلي خوب بود از ظهره دخترم راحت مي خوابه ، طفلكي انقدر به خودش مي پيچيد كه نمي تونست بخوابه اصلا

منم دادم خوب بود

من گرفتم تا ۱ماه دادم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان سامیار وسهیل مامان سامیار وسهیل ۸ ماهگی
مامان فردین.پوریا مامان فردین.پوریا ۶ ماهگی
مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۳ ماهگی
مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی
مامان ملورین👧🏻🩷 مامان ملورین👧🏻🩷 ۱۳ ماهگی
مامان هیرمان🐣 مامان هیرمان🐣 ۱ ماهگی