خانوما قطره اینفاکول گرفتید شما خوبه؟

۷ پاسخ

برای چیه قطره مامانها

من چهاردوره استفاده کردم عالی بود
خیلی راضی بودم

اره عالیه عاللللللیییی

من خریدم راضیم آب روی اتیشه

والله گفتن ک داروخانه نداره من ترسیدم ک بخرم گفتن احتمال داره ک دارو خواب آوری داخلش باشه چون تا بچه میخوره سری آروم میشه دیگ نخریدم 😑

اینفاکول اصلش نیست

من ایزی کول گرفتم عالیه

سوال های مرتبط

مامان فردین.پوریا مامان فردین.پوریا ۶ ماهگی
مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۳ ماهگی
مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی
مامان هیرمان🐣 مامان هیرمان🐣 ۱ ماهگی