گرمیچر کسی استفادع کرده خوبه؟ برای چی خوبه

۴ پاسخ

برای دل درد، بعدش کلی بچه باد معده میده سبک میشه

بچه راحت میخوابه

من استفاده کردم راضی بودم گرمیچر خارجی گرفتم ظهر یک سی سی میدادم دو ساعت قبل خوابم یک سی سی قشنگ نفخ شکم بچم خالی میشد دل دردش خوب میشد برای نفخ دلدرد کولیک

برای نفخ و کولیک

سوال های مرتبط

مامان لوبیا طلایی مامان لوبیا طلایی ۲ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۵ ماهگی
مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان 💞آتوسا خانم💞 مامان 💞آتوسا خانم💞 ۱ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۴ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۳ ماهگی