من تقریبا یه شب در میون جفت میزنم به ریشه موهام ریشه رو محکم میکنه
۲ساعت قبل حمامم جوشونده رزماری میخک اسپری میکنم به کل موهام
بهتر شده ریزش موم
قرص بیوتن خوردم کمتر شده الان
من یه ساله درگیرم آمپول میزنم
قرص زینک بخور عزیزم
من eco fine میخورم
واسه من خوب بود
دقیقا مشکل همه خانوما فک کنم
من رنگ گذاشتم ریزش موم تقریبا میتونم بگم قطع شد الان مثلا ۳ـ۴ تا میاد شونه میکنم
من زینک پلاس خوردم،فروفروت پلاس
من بعد عمل بینی داشتمکگفتن بخاطر خونریزی زیاده
چه خانواده خوبی،
منم ریزش منو دارم و البته تیروئیدم کم کاری
این ماه باید آزمایش بدم ببینم تو چه وضعی هستم
چقدر شما بهم میآید چه نازید به به ماشاالله ❤️
همه چی امتحان کردم ولی جواب نمیده
تیروئیدتو چک کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.