مهم اینه که سالمه بچه ات عزیزم مگه قراربود رستم دستان بزایی رشد و سلامتی بچه مهمه که سالم و نرمال باشه وزن که خب بچس بزرگ میشه
اصلا مهم نباشه ب خودت نگیر حرف هیشکیو وگرنه دیگ جونی برامون نمیمونه
دهن مردم ونمیشه بست
من پسرم یک ماه زود بدنیا اومد،وزنشم خوب بود برا اون سن،همههه ب منم میگفتن چیه زاییدی،خودت انقد گنده ای بچه کوچیک زاییدی،خواهرشوهرم زرت و زرت میگفت بچه من سه و نیم کیلو بود ،یبار بش گفتم بچه تو تا چهل و یک هفته تو شکمت بود،بچه من سی و پنج هفته بدنیا اومد،اگ میموند پنج کیلورم رد میکرد،بازم تکرار میکنه ،کلا کسی بخواد نفهمه نمیفهمه
هرکاری هم بکنی بعضی آدما حرفشون رو میزنند من دخترم ۳۵۰۰بود به دنیا آمد خانواده شوهرم همش میگن چقدر کوچولو هست دیگه نمیدونم چقدر میخواستن😁
هرکی این حرفو میزنه شعور نداره
دخترمنم ریزه میزه است
تنشون سلامت باشه وزناشون درست میشه انشاءالله
من پسرم ۳۳۰۰ بود بازم میگفتن خیلی ریزه ست. کلن مردم حرف زیاد میژنن. مطمعنم بچه ۴ کیلو هم باشه باز به سریا میگن خیلی ریزه ست
عزیزم معلومه ک شما کم کاری نکردی هیچ مادری دلش نمیاد کم کاری کنه
ولی خب دیگ دهن مردم رو نمیشه بست متاسفانه 😑🤦♀️
والا منم برادر زادم ب دنیا اومدنی وزنش هم وزن بچه شما بود ولی الان ماشالا اونقد تپل شده ک نگو
شما ی گوشتو در کن ی گوشتو دروازه
دختر منم همینه. مهم سلامتی شونه ناراحت نباش
کیا دقیقا این حرفارو میزنن؟؟
دقیقا ااا..پسر من الان نزدیک دو ماهشه.اینقدر گفتن از این حرفا،چند روز پیش گفتن این به بچه تازه به دنیا اومده میخوره نه به دوماه..شیر خشکم میدادم بهش نمیسازه و خیلی بی قراره که دکتر گفت حساسیت به پروتیئن گاویه..و وزنشم اونجوری که میخوام بالا نمیره ،که از این حرفا مسخره راحت بشم..
بگو شما غول میخاستی ببخشید در توان من خارج انشالله شما مثل خودت غول بزایی😑
عزیزم پسر منم 2900 دنیا اومد به منم همه گفتن من مشکل خونرسانی جفت به جنین داشتم و 37 هفته بچه دنیا اومد برا همون ... برا من حرف بقیه اصلا مهم نیس دکتر گفت یکی دوماه که بگذره اوکی میشه اصلا اهمیت نده گلم قد نی نیت چند بود؟
من دخترم ۲۳۰۰بود هنوزم ک هنوزه دارم این حرفارو میشنوم فقط مث کسایی رفتار میکنم ک نشنیدن حتی جوابم نمیدم ک دفع بعد تکرار نکنن حتی یسریا بهش میگفتن بچه گربه💔🫠
عزیزم به حرف دیگران اصلا اهمیت نده پسر منم ۲۸۰۰ بود وزنش
مهم این که سلامت هست
بگو مهم سلامتی بچه اس.. وزن هم میگیره انشالله... بابد بیخیال باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.