۲۶ پاسخ

بگو بچه ادمیزاد دنیا اوردم
شما گاوید بچه اتون اندازه گوساله میشه 👌🏻

هرکی‌گف بگو اره بیمارستان بهم گفتن اگ این فامیلتون‌میزایید زیر ده کیلو نمیشد بچش😐😐

ازین آدممای نفهم خیلی زیاده همش تو سر آدم میزننددولت ماهی 2تومان میده به بچت خوب خرجش کن خدا شما لعنت کنه بیشرفا با این 2تومان بخوره تو سرتون چی میشه هی خدا بیشعورن دیگه

بزن توی دهنشون، من وقتی به دنیا اومد ۲۴۰۰ بوده وزنم، ولی کاملا سالم بودم، بعدشم رشدم خوب بوده، به خاطر ژنتیکه

ببین یه توصیه طبق تجربه هام
مردم حرف زیاد میزنن، انگاری اگر نظر ندن بهشون میگن لالی
از قیافه بچه، از شیر دادن، از زایمان، از وزن، از هر چی فکرش کنی یه حرفی دارن بزنن
اگر بخوای گوش بدی داغون میشی، پس یه گوشت در باشه یکیش دروزاه
هرچی گفتن یه لبخند ژکوند تحویل بده

وا اصلا نمیفهمم بعضیا با چه عقلی حرف میزنن!

مگه به استراحت آخه🙄

به منم گفتن دقیقا همین حرفو اخه هم وزن بچه شماس،گفتم ببخشید دیگه وسعم درهمین حده،سلامتی که به وزن نیس

منو بگو ک بچم 2300ب دنیا اومد چی کشیدم

دختر من ۴۱۰۰ به دنیا اومد اومدم خونه یکی از فامیلا گفت چقد ریزه وکوچک همينجوری موندم 😶گفتم دیگه والا نمتونم ۶ کیلویی بیارم در دهن کردم همیشه بازه

ببین عزیزم سعی کن حرفای اطرافیان برات بی اهمیت باشه چون در هر صورت حرف میزنن
دختر منم ۳کیلو ۴۰بدنیا اومد اینقدر بهم میگفتن واااای چ ریزست خودت اینقدر ورم کردی اخرش یه بچه کوچیک دنیا آوردی ببین خیلی ها شعور ندارن دیونم کرده بودن منم میگفتم خیلی نااازه من بچه ریز دوست دارم خداروشکر بچم سالمه
بعد دخترم شیر خشکی شد
میگفتن اگه شیر مادر میخورد الان تپل شده بود 😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
در کل یه گوشت در باشه یکی دروازه

جاری من دخترش 2300بود دختر من 3100از دختر خودش یادش شده هی میاد میگه وای چقدر ریزه وای چرا بزرگ نمیشه

بگو وزن بچه من تو زندگی شما تاثیری داره ؟؟؟بچمه دلم خواسته ۳کیلو بدنیا بیارمش
مردم چقدر سرشون تو ک و ن بقیه است

خیلی خوبه که دختر من ۲۷۰۰ بود😑

نه دیگه باید یه متر میشد ده کیلوهم وزنش تا راضی بشن
به کسی چه اخه شبو‌روز نداریم این همه سختی تحمل میکنیم میان زر اضافی هم‌میزنن

بهتر بذار به چشمشون ریز و لاغر بیاد چشم نکنن بچرو

بگو شما ۴ کیلویی بیار.
اتفاقا ۳ کیلو خیلی خوبه
چقدر مردم فضولن.
تپل باشه میگن وای تپله کلا حرف زیاد میزنن

بگو من تااینجا تونستم شما بهترشو بیار

بچه من ک 2700ب دنیا اومد همش بهم میگفتن اینم پفه اینم پفه بابا بچه سالم باشه وزنش مهم نیست

غلط کردن میگن تورو خدا اهمیت نده انقدر بمن گفتن از روز زایمان روانی شدم هزار تا درد گرفتم

وزنش عاااالیه.
بگو قرار نبود رستم دنیا بیارم .

چه ربطی به استراحت داشت حالا 😑
از بچه ده روزه چه توقعی دارین 😐

دیگه توقع چی دارن مگه
ولشون کن بابا
چقدر آدما زر زر میکنن ، نمی‌فهمن مادری که تازه زایمان کرده چقدر خودش حالش خرابه، اینام میشن یه درد رو درداش

اهمیت‌نده ب هیچکس ۱۰ روز اول وزن بچه کم‌ میشه نگران نشو

بگو شما جای من میاوردی ببینی چند کیلو میزاییدی

واااا
وزنش ک خوبه
شاید قدش بلنده لاغر نشون میده

سوال های مرتبط