۱۳ پاسخ

بمنم گفت ۷۰ درصد دختره امیدوارم درست باشه دلم میخواد براش برم لباس بخرم اما میگم نکنه درست نباشه

والا برای من گفت بالای ۹۰ درصد دختر. اما دکترم گفت باز هم دل نبند🥲🥲
نمیدونم اگه خطا دارع خب چرا میگن ب ادم

اکثرا درست میه

برای من ک درست بود

کجا رفتی سنو ارزندریانی خیلی خوبه

اگه جای خوب رفتی درسته

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

سونو قلب بفرس عکسشو صد درصدی بگم

بنظرم دلببند منو گفت فقط شک دارم به دختر احتمال هم نداد ولی درست بود بستگی داره ب دکترت که چقد ماهر باشه

برا من انتی گفت دختر
انومالی پسر

دوست داری درست باشه یا نه ؟

برا من گفتن پسره تو سلفری دخترشد

احتمال خطا همیشه هست. فامیل ما توی ان تی، انومالی و بعدش همشو گفته بودن پسره، وقتی به دنیا اومد دختر بود

سوال های مرتبط

مامان نفس و داداشش🩵 مامان نفس و داداشش🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری