خانوما اسم نفس قشنگ تره یا دنیز؟
شوهرم میگه نفس خودم میگم دنیز

۲۲ پاسخ

دنیزززز

دنیزز

دنیز خیلی قشنگه عزیزدلم

دنیزززز

نفس خیلی اسم خاصو قشنگیه
اسم دخترخاله ی منم نفسه
ما هممون عاشق اسمشیم

دنیز

دنیز نفس خیلی تکراری و قدیمی شده

دنیز دنیز دنیز دنیز 😁😍

دنیزززز

دنیز

دنیز.

نفس😍

نفس 🩷 ما هم میخوایم بذاریم نفس

دنیززززز

منو همسرم از سالها قبل از ازدواجمون اسم دخترمونو نفس انتخاب کردیم و از وقتی فهمیدم دختره نفس صداش میکنیم و به نظر هیچ کس هم اهمیتی نمیدیم😊

دنیز شیک تره

نفس قشنگتره بنظرم

نفس😍
خیلی قشنگه

دنیز☺️

نفس قدیمی و تکراری
میگن قفص

نفس

به نظر من که نفس واقعا اسم نیست

سوال های مرتبط

مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان نیلماه مامان مامان نیلماه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخملی💕 مامان دخملی💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی جون✨ مامان نی نی جون✨ هفته سی‌ویکم بارداری