۶ پاسخ

من از ۶ ماهگی شروع کردم ن پسر من لاغر نشد. خداروشکر

پسر من اعتصاب شیر کرد نمی خورد همش چشمش دنبال خوراکی بود با پوره میوه و فرنی شروع کردم

از دیروز ک‌ ۵ماهش کامل شد شروع کردم

من از ۵ماهو یه روز شروع کردم
البته دکترش گف

ازامروز شروع کردم

وقتی که دکترش گفت😬

سوال های مرتبط