سلام خانوما برا رشد نی نیم کی برم الان 24هفتم.

۲ پاسخ

٢٨ تا ٣٢ هنوز زوده ٢٤ هفته

دکتر من گفت 30هفته برم

سوال های مرتبط

مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وششم بارداری
مامان قند.نباتم مامان قند.نباتم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رایانم♥️ مامان رایانم♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی
مامان فسقلیم🎀 مامان فسقلیم🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وهفتم بارداری