برای جویدن بهتره از خوراکی های بیرونی ک خوش رنگ و جالبن استفاده کنی ک کم کم به جویدن عادت کنه
پسر من هنوز یکسالش نشده بود و دندون نداشت غذای سفره دادم بهش و دیگه عادت داره
وزنش کمه سعی کنی خیلی میکس نکنی
حتی اگه نخورد بهش نده بعدا گشنه اشش میشه میخوره
شربت سانستول زینک بده بهش ب اشتها بیاد
شاید بیش حسی داره
پسر منم همین طوره تو جمع خیلی لوس میشه از خودش دفاع نمیکنه همش میاد پیش من چرا؟؟به نظرت چون تک فرزندن؟
ببین پسر منم همین جوریه البته ٤ سالشه ولی خوب از همون اول کم حرف بود کم خوراک حتی از حق خودشم نمیتونه دفاع کنه منم خیلی سر این موضوع ناراحتم ولی دیگه باید کنار بیایم میدونم سخته گلم الان پسر من کمبود وزن داره همه چیز رو پرت میکنه به من توجه نمیکنه ولی خوب من همیشه میگم بچس درست میشه بزرگ میشه شاید خیلی دیگه از مادرا همین مشکلات رو داشته باشن حتی بدتر دیگه باید صبر کرد عزیزم 😍😍❤❤❤
من میدونم واسه قورت ندادن ببرن دکتر
عزیزم من هفت ماهه که پسرم بود بردم متخصص تغذیه گفت اول از تیکه های بزرگ شروع کن بده دستش بعد کم کم کوچکترش کن که خفه نشن.
تشویق وتنبیه نکن برای غذا.
حالا پسر من کلا باغذا ها ومیوه های له و شل و ول مشکل داره و نمیخوره ولی هرچی بزرگو سفت باشه میخوره. مثلا ته دیگ نون میخوره ولی موز و تخم مرغ و فرنی اصلا لب نمیزنه.
پسر من هم به شدت بد غذاست یعنی اینقدر در طول روز کم میخوره که میتونم بگم مثل یه نوزاد فقط شیر میخوره.
ببرش دکتر تغذیه. یا دکتر اطفال.
پسر من اولا همه چی رو با تخم مرغ قاطی میکردم و مثل خاگینه میپختم میخورد.
ولی الان یکم سیب زمینی . یکم ماکارونی. برنج خالی. ته دیگ. فقط همین میخوره.
بهش نون بده. بچه ها نون خالی میخورن و خیلی دوست دارن.نون های محلی بده.
من نون تافتون رو توی روغن حیوانی که گرم شده خورد میکنم میریزم یکم که روغنی شد زیرش رو خاموش کن. روش پودر مغزیجات میتونی بریزی. اگر با شکر مشکل نداری روش شکر بپاش.
از این جور چیزا رو امتحان کن.
ولی خواهش میکنم همین جوری و سر خود بهش داروی اشتها نده.
عزیزم چون فقط غذای له شده بهش دادی بلع و جویدن براش سخت شده ببر توانبخشی و گفتار درمانی تا قبل سه سالگی خوب بشه
والا بخدا پسر منم همه اینایی رو ک میگی داره بجز مورد اخری
همه بچها قرار نیس زود حرف بزنن باهاش صحبت کن ب موقع خودش حرف میزنه
غذا هم اصن نمیجوه همیجور قورت میده والا راه حلی براش ندارم بنظرم همونجوری بهش بده تا مجبور بشه دهنش هم بزنه
توی تاپیک هات جواب دادم
پسر منم ریزه س.. هنوز حرف نمیزنه..
تازه غذای بافت دار میخوره
باید فقط بزاری جلوش تا خودش امتحان کنه.. من سیب زمینی سرخ میکنم میزارم جلوش
یا کشمش و بادام میدم.یا ماکارانی فرمی.خیلی خیلی کم میخوره اما غنیمت هست
انتظار جهش نداشته باش.. صدرا هنوز ک هنوز لقمه نون نمیخوره.. صبحانه هاش همه ش فرنی هست.. آرزو به دل هستم ک نون. خامه یا نون پنیر بخوره.. ولی متنفره 🤧
ببرش بزارر مهد تا اجتماعیی بشه مهارت یاد بگیره من میخوام ببرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.