یاخدا😳چجوری انقدررررر راحت میگید من نمیدم یا من ندادم یا یادم میره؟!؟ دکتر خیلییییی تاکید داره ب دادنش
مگه داریم کسی اهن نده به نظرم بزرگترین خیانت در حق بچهاتون میکنید اگر قطره ها و تقویتی ها رو درست ندین بهشون چه اهن چه مولتی چه اد هر کدوم که دکتر بگه باید بدی
من میدادم بچم یبوست شدید میشه ک جیغ میزنه دکتر گف هفته ای دوبار بده خب ولی خودم نمیتونم ندم هرروز یا هر روز درمیون کم بهش میدم چون اهن خیلی خوبه
آهن خیلی مهمه الان تغذیه بچه طوری نیست ک بتونه آهن کافی ب بدن برسونه .
من بعضی وقتا میدم همش یادم میره
من که فقد چند بار دادمش دیگه نمیدم
وای من اصلا یادم میره همش
اره ۳ ماهه ک ندادم
من بعضی وقتا میدم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.