۹ پاسخ

عزیزم قطره ی آهن منظم میدیم میخورن، بازم فقر آهن دارن و ذخیره ی آهنشون استاندارد نیست چه برسه به اینکه نخورن
مکمل آهن حیاتی تا ۲ سالگی
حتما بده

من تو یخچال نمیذارم اشکال داره تو بیرون هم دمای خونست؟

خیلیییی واجبه

مگه تا دوسالگی نمی‌دن گفتین یک سالگی

اره حتما باید بدی

من نمیدم ۸ماهشه میگن نده دندوناش خراب میشه نمیدونم چه کنم از طرفیم میگن ندی ضرر داره

آره حتما باید بدی کمبود آهن روز مغز اثر میذاره

آره حتما باید بدی کمخونی میگیره

اره حتما

سوال های مرتبط