عصرانه پسرم فرنی سیب

تصویر
۴ پاسخ

سیب با چی قاطی کردی ؟

من برنج هم می ریزم با شکر

اینم میدی شامم میدی؟؟

چجوری درست کردی؟سیب پخته یا خام ؟چجوری پوره کردی؟

سوال های مرتبط

مامان بنیامین ❤️‍🔥 مامان بنیامین ❤️‍🔥 ۱۴ ماهگی