عصرانه پسرا😍
اوتمیل سیب و موز 🍏🍌
۱۴۰۴/۱۱/۱۶

تصویر
۱۵ پاسخ

نوش جونشون عزیزم ❤

ای خدا نوش جونشون

به به. نوش جونتون باشه جوجه ها🤗🥰
من موز و سیب جدا دادم ولی با جودوسر بصورت اوتمیل ندادم هنوز
بزودی انشاا...
خودم اوتمیل دوس دارم😅

دستم حیلی خالیه

عزیزشمارباسای ک ب پسرت کوچیک شده رولازم نداری بم بدی بچم چهارماهشه وسع خریدندارم

نوش جونشون 😍

hhkkn

نوش جونشون
عزیزم دستور اوتمیل و بهم میگی من بلد نیستم

میشه بگی چطوری درست کردی همراه با مقدارش من درست کردم دوس نداش

میشه دستورش بدی عزیزم چجور انقد له خوب شده من درست کردم له نشد؟

دستور پخت بده

ینی همون موز و سیب وباهم قاطی کردی

چجوری درست کردی

چطوری درستش کردی عزیزم؟

عزیزم اوتمیل چطوری درس میشه

سوال های مرتبط

مامان 🍫Arash🧸 مامان 🍫Arash🧸 ۱۱ ماهگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ ۱۳ ماهگی
مامان 💙ایلیا🐣 مامان 💙ایلیا🐣 ۱۰ ماهگی