۵ پاسخ

جالبه همه تفت میدن ولی ما تفت نمیدیم کلا وقتی از بازار میخریم پاکش میکنیم و میشوریم و تو دیگ اب میزاریم رو گاز یه دو قول که خورد اب حالت اب پز شد خاموش میکنیم و میزاریم فریزر

هر بار که خواستیم خوزشت بامسه درست کنیم یه بسته نیم پز شذه یا همون اب پز شده درمیاریم یخش باز شه

گوشت ها رو با پیاز تفت میذیم و ادویه و زرد چوبه و رب گوجه و پوره گوجه تازه اب میزاریم بره بپزه بعد که گوشت ها پخت در اخر بامیه ها رو اضاف میکنیم و نمک فلفل ما سیر هم میزنیم بهش بعد زیرش کم میکنیم تا جا بیوفته و اماده شه

مادرشوهر من آلو هم میندازه

من بامیه رو تفت میدم یکم رنگش تغییر کرد به سیاهی رسید آب میریزم داخلش تا بپزه جدا گوشت و پیاز تفت بده ادویه بزن رب هم بزن بزار کامل بپزه بعدش که پخت بامیه رو بهش اضافه کن البته من گوشت رو با زود پز میپزم بامیه رو اخر کار که درش باز کردم اضافه میکنم اگه داخل زودپز همه رو باهم بریزی بامیه له میشه خوب در نمیاد

تفت بده بامیه را ....گوشتت هم تفت بده ...رب بزن و ادویه بزارجا بیقته دوست داشتی گوجه هم میتونی اضافه کنی

بامیه خورشتی منظورته؟

سوال های مرتبط