۹ پاسخ

تحمل😂😂

برای شوری سیب زمینی استفاده میکنن یا یک یا دو قاشق نوشابه

نوشابه

دو تا حبه قند بنداز

دوتا حبه قند من میندازم،قورمه سبزی و امتحان کردم خوب شد

ابشو بشور🤣😂

نوشابه واسه ابش ک شوره

کلا چلو گوشت خیلی حساسه باید کم‌نمک بزنی
فقط سیب زمینی و گوجه پوست کنده بنداز بعد دربیار
یکم بهتر میشه
لیمو هم بزار کنار غذا

سیب زمینی بنداز اگه خیلی شوره دوتابندازبعد درش بیار

سوال های مرتبط

مامان هستی خانوم مامان هستی خانوم ۲ سالگی
مامان فندوق خداخواسته مامان فندوق خداخواسته هفته هفدهم بارداری