۱۶ پاسخ

هویج داره توش؟ بد نمیشه
من چلو گوشتو فقط پیاز و فلفل سیاه و زعفرون و نمک میزنم

من تا حالا چلوگوشت این مدلی ندیدم.!
مزش چطوره؟!

نوش جون🥰
ما یه چلوگوشت معروف داریم فقط با نمک و روغن و دنبه درست میکنیم خیلی خوب میشه

به به نوووش

برای همسرم قارچ برای پسر بزرگم سویس وتخم مرغ برای پسر کوچیکه حلیم خودمم ازخستگی هیچ میل ندارم یه دوش بگیرم بخوابم

ما بیرون فلافل خوردیم

ما چلو مرغو با هویج و فلفل دلمه درست میکنیم اما چلو گوشت فقط گوشت و پیاز و سیر داره 🤷🏻

جوجه کباب

ماهم آبگوشت داریم

شامی . موادش اماده کردم هنوز سرخشون نکردم منتظرم شوهرم بیاد دست به کار بشم

شوهرم خورش آلو با مرغ داشت( ما شیرینش میکنیم با شیره انگور)
من ابدوغ خیار هوس کردم خوردم

نوش جونتون ما خوراک لوبیا داریم

مهمون دارم
کباب

نوش جونتون
خوراک مرغ داریم

نوش جونتون ما ماهي داريم

نوشجون مابندری داشتیم

سوال های مرتبط