۲ پاسخ

من هدیه گیرم اومد مث تشک میمونه

همشون خوبن ولی به چهاردست و پا بیوفته دیگه نمیمونه توش
یکم دیر اقدام به خرید کردی😂

سوال های مرتبط

مامان نبات خانم مامان نبات خانم ۱۶ ماهگی