۵ پاسخ

تاب ریلکسی

اینا خیلی خوبه

هم برای خواب هم بازی

پسرم راحت توش میخوابه

الانم خوابه😅

تصویر

تاب ریلکسی عالیترینه
تو خریدش شک نکن

منم از همین که مامان آنیل جون عکس داده گرفتم
با گره و بند تنظیم میشه، من از یک ماهگی دخترم رو تو این میخوابونم
بزرگتر هم بشه نشسته ازش استفاده میکنم
خودش پایه داره
به بارفیکس هم میشه اویزون کرد

من از این راضی بودم. تو شهر محل سکونتم پرسیدم میگفت۳۵۰۰.از سانی بی بی مشهد گرفتم با همون جنس و همون مدل کمربند و بندی ک مدل دراز کش یا نشسته رو تنظیم کنه ۷۸۰
ولی خوب جنگ شد ول کردیم برگشتیم خونه ی بابام.فقط حواست باشه اون بند تنظیم رو داشته باشه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نبات خانم مامان نبات خانم ۱۶ ماهگی
مامان آیلین کوچولو 🦋 مامان آیلین کوچولو 🦋 ۱۷ ماهگی
مامان مامان دوقلوها🩷 مامان مامان دوقلوها🩷 ۱۷ ماهگی
مامان دختری مامان دختری ۹ ماهگی