36 هفته و 6 روزم . زایمان کنم .میرع دستگاه؟

۱۰ پاسخ

من 36و4روز زایمان کردم نرفت دستگاه
بچع ک وزنش زیر 2نیم باش میرع دستگاه
امپول ریه زدی

من ۳۶ و دو روز زایمان کردم خداروشکر نرفت

نه نمیره مگر از نظر وزن یا رشدش کم زیاد باشه بذارن دستگاه

نه اصلا

بستگی ب وزن و رشد نی نی داره اگ اوکی باشه نمیره دستگاه

تا به دنیا نیومده ننیشه فهمید بچه 40 هفته میبین رفته دستگاه بچه 35 نه نرفته معمولا کامله انشالله که نمیره

بستگی به وزن نی نی هم داره
اگه خوب باشه نمیره

نه عزیزم من ۳۶هفته و ۶روز زایمان‌کردم

همه چي بستگي داره🚶🏻‍♀️

نه گلم نمیره

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد