سلام دوستان کسی خونریزی در بارداری داشته ؟؟؟

۳ پاسخ

من لک و لخته خون داشتم براهماتوم نبود دکترگفت براآسپرینه

هفته ۱۷ خونریزی شدید داشتم. بخاطر یبوست جفتم کشیده شده بود پایین لبه جفت خونریزی کرده بود. با شیاف و استراحت بهتر شدم

احتمالاً هماتومه

سوال های مرتبط

مامان مامان دلسا مامان مامان دلسا روزهای ابتدایی تولد