آیکان ، آرکان ، آرنیک ، رادمهر
کوروش هم که هیچ وقت قدیمی نمیشه
من اسم پسرمو احتمالا بذارم حامی 🥹
خانم ها جنسیت نی نی چیه میشه بگین
وای منم خیلی انتخاب اسم سخته بگین تا منم انتخاب کنم
يونا - هاكان - مَهبُد
شهراد
منک میخوام اسمشوبزارم کیان
شاهوین،شاهیار،آریا،بردیا،برسام
وای منم هیچ اسمی به دلم نمیشینه موندم چیکار کنم
تو قسمت اسم توی گهواره بگرد شاید یه اسم دلخواه پیدا کردی
من اسم فرداد دوسدارم ولی خب به اسم پسرم نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.