۷ پاسخ

منم هنوز انتخاب نکردمم

ماهان

منم هیچی رو دوس ندارم🫠
فعلا آرن
ولی دلم میخاد اسم بهتری باشه و دهنم بچرخه و دوسش داشته باشم

ایلیا. حامی .

علیهان علیسان
حامین هم یکی گذاتشه بود ب دلم نشست

يونا - هاكان - رايان - مَهبُد

برو تو ابزار گهواره انتخاب اسم داره

سوال های مرتبط

مامان حنظله، اهورا💙 مامان حنظله، اهورا💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی