منم هنوز انتخاب نکردمم
ماهان
منم هیچی رو دوس ندارم🫠
فعلا آرن
ولی دلم میخاد اسم بهتری باشه و دهنم بچرخه و دوسش داشته باشم
ایلیا. حامی .
علیهان علیسان
حامین هم یکی گذاتشه بود ب دلم نشست
يونا - هاكان - رايان - مَهبُد
برو تو ابزار گهواره انتخاب اسم داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.