تن ماهی تو شیردهی مشکلی نداره بخورم؟

۴ پاسخ

من میخورم مشکلی نداره

اگه رفلاکس نداره اوکیه

من ک میخورم

نه
فقط بعدش گرمی جات بخور
چون سردیش زیاده

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان فسقل 👶🏻🫀 مامان فسقل 👶🏻🫀 ۱ سالگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی گل مامان نی نی گل ۱۰ ماهگی
مامان قند و نبات🧸🫧 مامان قند و نبات🧸🫧 ۱ سالگی
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری