۳ پاسخ

نفخ زیاد داره اگه بچه هم ب غذاهای دریایی حساسیت نداره مشکلی نیست

من ک می‌خورم

آره هر از گاهی اشکال نداره
من میخورم

سوال های مرتبط

مامان فسقل 👶🏻🫀 مامان فسقل 👶🏻🫀 ۱ سالگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان علی و امیرحسین مامان علی و امیرحسین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان شكوفه گيلاس مامان شكوفه گيلاس ۱۶ ماهگی
مامان 🤴دنیام پسرام مامان 🤴دنیام پسرام ۹ ماهگی