۲ پاسخ

اشکال نداره عزیز من الان ک هفت ماه گاهی وقتا وقت نمیکنم
فعلا تا یک سالگی غذا اصلیشون شیر

من هروقت وقت نکنم که غذا بپزم براش
یه سیب زمینی کوچک با یکم کدو حلوایی یا کدو سبز می‌ذارم رو بخار کتری بخارپز میشه بهش میدم خیلیم دوست داره
اگه خیلی گرسنه هم نباشه هویج و نخود فرنگی هم می‌ذارم بعد همه رو له میکنم بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان حسین و حسنا مامان حسین و حسنا ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی