من روز اول و دوم دادم روز سوم فقط یکبار دیگه ندادم
منروز اول کهر چهار ساعت میدم روز دوم هر ۶ ساعت روز سومسه بار روز چهارم ۲ بار و روز پنج هم یک بار تموم دیگ نمیدم
ضرر داره یه روزبیشترنده اونمهروقت تبکرد
نه فقط دوروز
اگه تب نداره نده اصلا
تب. ندارع نده من فقط روز اول دوم. دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.