خانومای املی ختنه پیش کی ببرم کارش خوبه؟؟؟

۷ پاسخ

من بردم علی اکبر حبیبی افتاب ۱۵/۱ خیلی راضی بودم

تو مطب دریابای همسزش کار ختنه اینا انجام میده متخصص مجاری وایناست کارش میگن خیلی خوبه

من پیش همسر دکتر دریاباری بردم اسم اقای دکترو یادم نمیاد سنتی انجام داد پسر من سی و چند روزش بود چهل روزش نشده بود

من میخام شنبه برم پیش رودکر درمانگاه شهید رجایی

دکتر رودگر
من کای نحقیق کردم
پسرمو بردم راضی بودم

زوده هنوز عزیزم باید ۲ماه تا ۲ماه نیم بشه

چه روشی انجام بدم بهتره؟

سوال های مرتبط

مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی