۶ پاسخ

وقتی که ترامپ به درک واصل بشه

هر زمان ک سایه ی جنک از سر ایران برداشته بشه
با اتش بس و مذاکره گویی چیزی حل نمیشه
اینا فقط زبون زور شاید حالیشون بشه
مثلا امریکا هیچوقت با چین یا روسیه جنگ نمیکنه چرا ؟ چون در حد خودش قوی هستند
فلذا ای کاش ک ایران قویتر بشه هم از لحاظ اقتصادی هم نظامی
ای بسا که این تنگه هرمز ارزش ریال رو زنده کنه البته اگر دیپلمات های خودفروخته ما اجازه اینکارو بدند

واقعا شرایط بدییه،خدا پشت و پناهمون باشه،اینا هر دفعه تو مذاکرات دبه کردن،دفعه اولشون نبوده که غافلگیر شیم

انگاردیگه قرارنیست آرامشی باشه😔

قسمت دورهمی واسه شمام نمیاره؟

مگه هنوزم میزنه؟

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۴ سالگی
مامان ارسام و سامان مامان ارسام و سامان ۴ سالگی
مامان متین مامان متین ۴ سالگی
مامان علیسان👼🫀 مامان علیسان👼🫀 ۴ سالگی
مامان یزدان👶 مامان یزدان👶 ۴ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۴ سالگی
مامان علیسان👼🫀 مامان علیسان👼🫀 ۴ سالگی
مامان یسنا مامان یسنا ۴ سالگی
مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی