۶ پاسخ

بستگی داره کدوم بهش بسازه...من بیومیل ای ار ب پسرم میساخت و وزن دهیشم خوب بود

اگه ar تنها بدی باعث یبوست میشه؟

من بیومیل arمیدم خوبه

من نان ای ار میدم هم رفلاکس داره دختر من هم وزن گیریش کنده فعلا که خوبه البته با نان اوپتی پرو قاطی میکنم ک‌ یبوست نشه

من نان اوپتی پرو میدم رفلاکسم داره خوبه

باید ببینی کدوم میسازه تجربه من میگ نان ای ار

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۳ ماهگی
مامان Aysan🩷 مامان Aysan🩷 ۷ ماهگی
مامان معین وهمتا🧸 مامان معین وهمتا🧸 ۱۱ ماهگی