بیومیل
نان ۱
من از همین میدم خیلی خوبه
منم همین نان رو میدم خیلیم خوب بوده تا الان
نان اگه بسازه وزن دهیش عالیه
ببین نان وزن دهیش خوبه
ولی چون خیلی طعمش خوبه اگه بچه بخوره ب زودی دیگه شیر خودتو نمیخوره
گیگوز هم عالیه،هم دستگاه گوارش بچه رو اذیت نمیکنه و هم وزن دهی فوق العاده ای داره
من خیلی راضیم از نان
اومروزم بردم واسه مراقبت گفت یه کیلو اضافه وزن داره نینیت البته من الان یهماهه کلا شیر خشکمیدم
من اپتامیل میدم خیلی خوبه
وزن دهیش خوبه ها ولی انگار سیرش نمیکنه
نان عالیه اگه یبوست نیاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.