۵ پاسخ

عزیزم برا من اپتامیل ساده خیلی خوب بود ولی مادرا اکثرا با نان اوکی بودن ولی به بچه من نمیساخت اصل

عزیزم الان وزنش چقدره ؟!

سیمیلاک گلد خارجی ولی خیلیییی گرونه

اپتامیل خوب بود

گیگوز من راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان نارگیل کوچولو🥥 مامان نارگیل کوچولو🥥 ۱۳ ماهگی
مامان سحر مامان سحر ۱۴ ماهگی
مامان معین وهمتا🧸 مامان معین وهمتا🧸 ۱۱ ماهگی