۱۱ پاسخ

۱۶ در ۲۱ ۴٠٠ گرفت دونه ای

ی کلیپ ۹۰ثانیه ای با چندتا عکس ۱۳تومن

یه کلیپ یه دقیقه ای دو تومن
هر عکس که انتخاب کردیم با چاپ ۱۶*۲۱ شد دونه ای ۶۰۰

من پسرمو بردم ٦ تومن شد ١٠ تا عكس چاپ كرديم عكساي خام و اديت شده رو هم داد همشو

16 در 21 ازش انداخت 300

من حدوده ۲۲ دادم عزیزم

بستگی داره چندتا عکس بخای و چه اندازه،
میتونی یدونه بگیری، میتونی چند تا بگیری ،میتونی چاپ کنی در انواع اندازه ها یا قاب یا شاسی کلا بستگی داره خودت بخای چقدر هزینه کنی

یه شات ۷۰۰

هر عکس ۲۰ در ۲۵ شد ۴۷۰

بله ۷ تا شات گرفتیم با چاپش و قاب شد ۲/۹۰۰

من اصفهانم رفتم آتلیه شازده کوچولو
۵تومن شد

سوال های مرتبط

مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی