خودم یبوست دارم چکار کنم

۵ پاسخ

خوردن خود انجیر یا شربتش خیلی تاثیر داره

من شبا ۱قاشق روغن زیتون با دو یا۳ تا قرص سیلاکس

سالاد فراون
کیوی اش خیلی خوبه
سبزی استفاده کن

شربت لاکتولوز خوبه

شربت انجیر از داروخانه بگیر ،یه شیاف بیزاکودیل بذار

سوال های مرتبط

مامان دوقلو های خوشکل مامان دوقلو های خوشکل ۶ سالگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۵ سالگی