من یادمه تا حدود دو ماه بعد زایمانم یبوست داشتم
من بااین شیاف کامل خوبشدم توام حتما استفاده کن
شیاف بیزاکودیل بذار فوری جواب میده
دکتر من به من شیاف بیزاکودیل داده بود ، انجیر خشک و بذار تو اب جوش کامل نرم بشه بعد بخور ، شربت لاکسی ژل هم کمک میکنه
آب زیاد بخور
مربای گل بخور سریع باز میشی
کمپوت گلابی خیلی خوبه
شیاف بزن ملین بخور ی راهکارم برا من جواب داد
یکم تمر هندی رو اب کن با اب بخورر قشنگ هر چ خوردی دفع میکنی اخ من از دست یبوست زندگی ندارم
من شیاف بیزاکودیل گذاشتم
یه نباتی دوستم اورد مخصوص زائو بود تمام گاز شکمم دفع شد و .... خیلی خوب بود توش زیره یکم زعفران فکر کنم حلوه ... بود
من شیاف بیزاکودیل گذاشتم
یه نباتی دوستم اورد مخصوص زائو بود تمام گاز شکمم دفع شد و .... خیلی خوب بود توش زیره یکم زعفران فکر کنم حلوه ... بود
سعی کن آب زیادبخوری و توخونه راه بری
اب کمپوت گلابی رو بخور خیلی خوبه
فقط آب هویج بخور دوتا ایوان بعد زود میری دستشویی
من شیاف بیزاکودیل گذاشتم بازم از دکترتون بپرسید مشکلی پیش نیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.