ب سلامتی عزیزم.حال خودت خوبه؟؟؟
من خیلی تجربه ندارم اما تو اطرافیان دیدم.اکثرا ببلاک یا آپتامیل میدم.نوزاد که تازه ب دنیا میاد فک کنم سی تا آب باید بریزی اندازشو رو شیشه شبر نوشته.ی پیمونه شیر خشک.هر دو ساعت هم میدن.رفته رفته پیمونه و آب رو زیاد میکنی.در اصل برای هر سی تا آب ی پیمونه شیر خشک.امیدوارم درست گفته باشم❤️🩷♥️و اینکه میگی میخوابه طبیعیه اما تا ی ماه باید دو ساعت یبار بیدار کنی شیر بدی بعد ی ماه هروقت خودش بیدار شد باید شیر بدی
کجا زایمان کردی؟طبیعی یا سزارین؟دکتر و بیمارستانت کجا بود؟نینی دختر یا پسر؟
عزیزم کدوم بیمارستان رفتی؟ کدوم دکتر زایمانت کرد؟ هزینه هاش بگو بیزحمت من هنوز نامه نگرفتم
به به مبارکه🥺😍
عزیزم عادیه خوابش زود خسته میشه سعی کن همون شیر خودتو تند تند بهش بدی تا زیاد بشه شیر خشک هم میگن اپتامیل نزدیک ترین شیر به مادره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.