سلام خانم ها هزینه ویزیت دکتر زنان افزایش پیدا کرده؟!

۱۸ پاسخ

من هفته پیش ۶۰۰ دادم

برا من دکتر با سونو خودش۶۰۰ از اول همین بود

قبلا ۳۲۰ بود الان ۵۲۰ شده
سونو گرافی هم قبلا میرفتم ۱۵۰۰ بود الان شده ۲۵۰۰ .۳ تومن

اره ۶۰۰ دادم من ۱۶ فروردین

ویزیت دکتر من از ۵۰۰ شده ۷۰۰

منم فروردین رفتم از ۳۵۰شده پونصد

من دکترم قبلا ۳۰۰ بود الان کرده ۵۰۰

من دیروز ۶۰۰ دادم

بله دکتر من ۴۰۰ بود ویزیتش از سال جدید کرده ۶۰۰

من دیروز رفتم ۶۵۰ گرفت، بعضی جاها ۷۰۰ تا ۷۵۰🥲

هنوز نرفتم نمی‌دونم ولی قطعا آره زیاد شده
مطب دکترگوش و حلق و بینی همسرم رفت هشتصد تومن بود

چه دکتر خوب و باوجدانی 😍💚

برامن از۴٠٠شد۶٠٠😐

من چند روز پیش رفتم ۴۹۸ دادم متخصص

دکتر من بخاطر شرایط جنگی فعلا تغییر نداده 320 گرفت

اره خاهر از ۴۰۰ شده ۶۰۰😐🤦🏻‍♀

منم نهم رفتم از ۴۰۰ شده ۶۴۰

بله بله

سوال های مرتبط

مامان رادوین و رادین مامان رادوین و رادین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری