۸ پاسخ

مبارکه عزیزم❤️

الهی قربونت برم فرازیییی 🥲🥲

وییی خدا ممارکت باشه قبونت بیشمممم من فرازم🥲😍

مبارکه برا آرسس کلا یه روز اذیت کرد بعد چهارروزم حلقه افتاد بخش و اینام نداشت مطب ختنه ش کردیم اوردیم خونه هر چهار ساعت استامینوفن دادم میخورد میخابید

مبارکه عزیزم اولین باره می‌شنوم نگه داشتن ماکه بردین

وای منم باید ببرم با بی حسی بود یا قطره خواب دادن؟

آره نگه میدارن

بخش؟؟؟؟؟😐
مبارکههه

سوال های مرتبط