خانما اگه عدد آن تی بالا باشه باید آزمایش آمینو داد؟

۷ پاسخ

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته

انلاین شاپ معتبر تو روبیکا دارم
و لباس نوزادی با کیفیت به جنی پنبه و نخ پنبه میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
۱۳۰۰ نفر مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

نه برا منم بالا بود سلفری دادم منتظر جوابم

بله عزیزم

بالای ۲باشه باید سلفری بدی که اگه جوابش اومد ریسک داشت اون موقع امینو

عزیزم آن تی چیه انتی درسته 😐
باید ازمایش سلفری انجام بدی

بله حتما

والله نمیدونم برای منم نوشته باید انجام بدم

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بچه هام🩷🩵🩵 مامان بچه هام🩷🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری