نه اصلا متوجه نمیشی
نه راحته
نه اصلا یه لحظس کلا
نه بابا اصلا متوجه نمیشی
اصلااااا نمیفهمی کشیده و تموم شده
نه من خودم تو خونه کشیدم مال خودمو
نه اصلا
تجربه زایمان ندارم ولی کلا بخیه کشیدن درد نداره
اصلاااااا من تا دراز کشیدم گفت تمومشدبلندشو متوجه نشدم هیچی
با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
انلاین شاپ معتبر تو روبیکا دارم
و لباس نوزادی با کیفیت به جنی پنبه و نخ پنبه میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
۱۳۰۰ نفر مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون فوری هست
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1
من نکشیدم تا حالا ولی تو درمانگاه دیدم خانما میان میکشن میگن اصلا درد نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.