خانما کشیدن بخیه درد داره؟

۱۴ پاسخ

نه اصلا چیزی متوجه نمیشب

نه اصلا

نهههههه

تنها قسمت سزارین ک راحته همین بخیه کشیدنشه😂

من رفتم ازاسترس داشتم میمردم دراز کشیدم رویه تخت گفت اسم پسرت چیه گفتم حامی داشتم میلرزیدم ازترس بعدگفت پاشو گفتم تموم شد گفت اره🤣

نه دردی نداره خیلی سریعم می‌کشه چیز خاصی نیست

من کشیدم نه عزیزم اصلا درد نداره خیالت راحت

نه اصلا فقط قبلش برو حمام یه دو سه دقیقه ای دوش آب گرم رو رو شکمت نگه دار بعد برو بخیه هاتو بکش

نه عزیز اصلا درد نداره

اخیش فردا میرم دکترخیلی میترسبدم

اصلا ابداااا خیالت راحت

نه اصلا حس نمیکنی

من خودم کشیدم

تا جایی که شنیدم نه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🐣❤️ مامان دلوین🐣❤️ ۱۵ ماهگی
مامان nilda مامان nilda ۹ ماهگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۲ ماهگی
مامان آوا جون مامان آوا جون ۱۵ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی
مامان 🫧🩵🍼sorena مامان 🫧🩵🍼sorena ۸ ماهگی
مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد
مامان ایران دخت🥹🌷 مامان ایران دخت🥹🌷 ۴ ماهگی