نه اصلا چیزی متوجه نمیشب
نه اصلا
نهههههه
تنها قسمت سزارین ک راحته همین بخیه کشیدنشه😂
من رفتم ازاسترس داشتم میمردم دراز کشیدم رویه تخت گفت اسم پسرت چیه گفتم حامی داشتم میلرزیدم ازترس بعدگفت پاشو گفتم تموم شد گفت اره🤣
نه دردی نداره خیلی سریعم میکشه چیز خاصی نیست
من کشیدم نه عزیزم اصلا درد نداره خیالت راحت
نه اصلا فقط قبلش برو حمام یه دو سه دقیقه ای دوش آب گرم رو رو شکمت نگه دار بعد برو بخیه هاتو بکش
نه عزیز اصلا درد نداره
اخیش فردا میرم دکترخیلی میترسبدم
اصلا ابداااا خیالت راحت
نه اصلا حس نمیکنی
من خودم کشیدم
تا جایی که شنیدم نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.