خانما کشیدن بخیه سزریان درد داره؟؟؟

۸ پاسخ

نه فقط یه سوزش کوچولو داره که قابل تحمله

من استرس داشتم و نمیرفتم برا کشیدن بخیه یکی از آشناها اومد خونمون ت عمل انجام شده و غر غر مامانم کشید برام اصلا اصلا چیزی حس نکردم الکی فقط میترسیدم

نه اصلا

نه عزیزم

نه میگن اصلا درد نداره.

نبابا اصلا هیچی نمیفهمی

ن اصلا حسش نمیکنی اونجا بی حسه همیشه

نه فقط یه چی شیرین ببر باخودت یکم حالت بد میشه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🐣❤️ مامان دلوین🐣❤️ ۱۵ ماهگی
مامان nilda مامان nilda ۹ ماهگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان والا جان مامان والا جان ۲ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۲ ماهگی
مامان آوا جون مامان آوا جون ۱۵ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی
مامان 🫧🩵🍼sorena مامان 🫧🩵🍼sorena ۸ ماهگی