نه فقط یه سوزش کوچولو داره که قابل تحمله
من استرس داشتم و نمیرفتم برا کشیدن بخیه یکی از آشناها اومد خونمون ت عمل انجام شده و غر غر مامانم کشید برام اصلا اصلا چیزی حس نکردم الکی فقط میترسیدم
نه اصلا
نه عزیزم
نه میگن اصلا درد نداره.
نبابا اصلا هیچی نمیفهمی
ن اصلا حسش نمیکنی اونجا بی حسه همیشه
نه فقط یه چی شیرین ببر باخودت یکم حالت بد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.