همیشه گریه میکنن.زور میزنن.شکمشون خیلی سفت میشه
بیشتر نوزادا کولیک دارن .اگه خیلی نا آرومه حتما یه قطره کولیک براش بگیره .نوزاد که بیخود همش گریه نمیکنه
سه ساعت گریه
دختره من فقط زور میزنه و یه جیغی میکشه
بعضی وقتا بچه کولیک ندارع ولی ناارومه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.