خانوما میشه سویق سنجدو توی فرنی یا سرلاکم ریخت؟

۳ پاسخ

بله عالیه

توی سرلاک سنگینه چون خودش مواد کافی داره ولی توی حریره یا فرنی بریز من توی سوپش هم میریزم یا توی عدسی

من تو فرنی میریزم دوسداره یکم شیرینم میشه عالیه

سوال های مرتبط