ببخشید ولی نباید به مامانت اجازه دخالت بدی
اگه خودت مصلحت میدونی بفروش
اگه نه فعلا میتونین بگذرونین یکم صب کنین ببینین وضعیت چطور میشه
ولی مرزا بازه ها پسرخاله من رفته ترکیه تو جنگ
خودش خریده طلا برای شما ،بعد مامانت راضی نیست؟؟؟چه حرفا واقعا
ولی خب اگر میتونید صبر کنید ببینین آخرش چی میشه ،، اگر دیگه ثاااقعا دیدید نمیشه خب بفروش زن وشوهر که نباید این حرفت بینشون باشه
مامانت چکارست که راضی باشه تو طلاتو بفروشی یا نگه داری مالته اختیارشو داری بری زیر بار قرض و منت بقیه خوبه؟ همین مامانت یا هرکس دیگه ای بهش رو بزنید حاضرت پول قرض بده بهتون ؟
مامانت قطعا تو شرایط زندگیت نیست ک میگه طلارو دست نزن حیفه خودش سرمایس
مامانت که طلاهای تورو نمیخواد برای دلسوزی خودت میکه.. حالا اگر واقعا نیاز پیدا کردی یکی دو تیکه بفروش.. تحربه ثابت کرده بفروشی دیگه گیرت نمیاد..
بنظر من شوهرت الان با پول طلاهات زندگیت میچرخونه اینا تموم شد چی؟
بگو این مدت اگه خرج واجبی پیش اومد شما قرضی به ما پشتیبانی بدین ، دوسه هفته دیگه جنگ تموم میشه پس میدیم بهتون..
ولی دروغ نمیگه مامانت
خواهر هرکی یه نظری میده
الان نظر من اینه طلا گیر میاد بعد دوباره شوهرت بیوفته رو روال میتونه بخره .ولی اگه خدایی نکرده دوبار سه بار تو زندگی در بمونی حالا از وسایل تو خونه گرفته تا دکتر به همین مادرت بگی یه بار بهت قرض بده دوبار بده آخرش که چی یه جا باز تیکه شو بهت میگه...پس خودت صلاح زندگی خودت بهتر میدونی نزار کسی تو زندگیت دخالت کنه .اخه بعضی وقتا همین دخالتا باعث سردی زندگی میشن😪
مگه طلاهارو با پول مادرتون خرید که به فروشش راصی باشه یانباشه چه حرفاااا😐
ولی خب حداقل یکسوم طلاهاتو نگه دار
شاید بعدا لازم شد
هیچ چیز مهم تر ارامش خودت و همسرت و بچه ات نیست.تو بگو کیلو کیلو هم طلا باشه وقتی همسرت همش فکرش مشغول باشه تو بخوای حرص بخوری چه فایده.باز برمیگردونی جاش
منم طلامو دادم بفروشه تو این وضعیت طلا مهمه یا سلامتیت؟ بازم میخری
نمیدونم چقدر طلا داری ولی یکیشم بفروشی بالاخره هزینه های نی نی رو میتونی بدی به نظرم پول دادن به مرد کار درستی نیست من بودم نمیدادم ولی در شرایط بحران مثلا ی تیکه کوچیک میفروختم بحرانو رد کنم
مامانت اصلا مهم مهم خودتی و شوهرت
چرا اصن باید مامانت بدونه اجی... بفروش شماها زن و شوهرید شریک همین تو زندگی منم تو این جنگ دو تا النگو فروختم خو وقتی کاسبی نیس چیکار کنن بدبختا
به خودت بستگی داره که تفکرت درباره زندگیت با همسرت چی باشه من بودم چشم بسته همشونم قرار بود میفروختم
ادم همسرش براش میمونه وزندکی طلای من و تو و پول منو تو نیست
ولی اگر احساس امنیت نداری تو زندگیت قطعاااا نفروش
انشالله که خرج دکتر و دوا نمیکنید فکرتو منفی نکن ولی هرزمان احتیاج داشتین به پول برو بفروش به کسی هم لازم نیست بگی چکار میکنین یا نمیکنین
به نظرمن به حرف دل خودت گوش بده بعدش هم میشه دوباره طلا خرید اصلا آدم طلا رو میخره وقتی کارش داشت زودی تبدیل به پول بشه
صبر کنید که ببینین جن،،گ چی میشه آخرش
به حرف دل خودت گوش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.