مامانا شما به بچه هاتون مرباي هويج ميدين

۹ پاسخ

همیشه نه کلا دو سه بار خورده اما اگه منظورت کلا دادن مرباس بله میدم

همیشه ن گاهی
.... البته ارگانیک هس ن مغازه ای

مربای هویج و بهار نارنج دادم

مربای زردالو و به میدم یا انجیر
با خامه صبحانه

گاهی اوقات با پنیر خامه ای میخوره خیلی کم البته

همیشه یا یروز دمیان میخواره با خامه

يكي دوبار خواستم بدم،دوست نداشت.منم مجبورش نكردم

پسرمن دوس داره.اره بهش میدم

من چون خیلیا اطرافیان بهش شکلات میدن دیگه مربا اینا نمیدم بخاطر قند

سوال های مرتبط