بچه ها جواب بدید😭
#پوشک #رفلاکس

تصویر
۳ پاسخ

من دکتر نابغ خ سهروردی رفتم بی نهایت راضی بودم پنج تا ایمپلنت تو یه جلسه با بی حسی دیجیتال انجام دادم و اصلا اذیت نشدم خیلی دقیق و با دقت کار انجام میدن

کلینیک شایا سعادت اباد

یاس تو خیابون بهبودی خیلی دکترای خوبی داره مامانم ایمپلنت کرده

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۷ ماهگی
مامان ابتین مامان ابتین ۱۳ ماهگی