باز بزار دیگه یک سالش شده کمتر ادرار میکنه
من هرازگاهی پودر بچه به بیضه هاش میزنم احساس میکنم نمیذاره اذیت شه خواستی امتحان کن
کرم پای بچه آردن عالیه حتما امتحان کن سریع خوبش میکنه
من پماد سوختگی مینو میزنم عالیه .ولی دیگه شرکت مینو نمیزنه با هزار بدبختی خودم چهارتا پیدا کردم برام فرستادن .پیدا کردین بخرین آب رو آتیشه من هرچی میزدم پسرم خوب نمیشد جیغ میزد گریه میکرد چون اسهال بود سوخته بود اینو زدم سوزشش وایساد دو روزه هم قرمزیش رفت
وای دیروز کیهانم همینجور شده بود قشنگ نیم ساعت گریه میکرد تا اینکه پوشکش رو باز کردم
اما من پوشک قبلیش۶عوض کرده بودم ساعت۹اینجوری شد زیادم پوشک نبود به عرض این چندساعت بچه داغون شده بود
خیلیا هستن اصلا ب فکر بچه نیستن دیر ب دیر مای بی بی عوض میکنن پاهای بچه بدبخت میسوزه ک، من سه ساعتی یک بار تا الان اون بر تر نرفته به جز شب تا صبح ک خوابه، و هربار ک عوض میکنی باید شسته بشه پاهای بچه دیگه غیر از اینکه نتونی یا جایی باشی ک اب نباشه اونم با دستمال مرطوب تمیزش کنی همین
من اینو میزنم خیلی خوبه
عزیزدلم...
برای ادرار سوختگی کرم ایروکس رو با زینک ترکیب کن و بزن(نسخه ی پزشک دخترمه)
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.