بله پسر منم همینه
تحمل کن یکی دوماه دیگه بهتر میشع
طبیعیه یه تایمی بچه ها همش میخوان بغل مامانشون باشن
من از۶ماهگی اینجوریه😶
چیزی نیس اضطراب جداییه تو این سن همه س بچه ها همینطورن مامانشونو میشناسن همش دمبالشن
اره مال من.کمرم داغوووونه.
پسر منم همینه🤧
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.