۷ پاسخ

بله پسر منم همینه

تحمل کن یکی دوماه دیگه بهتر میشع

طبیعیه یه تایمی بچه ها همش میخوان بغل مامانشون باشن

من از۶ماهگی اینجوریه😶

چیزی نیس اضطراب جداییه تو این سن همه س بچه ها همینطورن مامانشونو میشناسن همش دمبالشن

اره مال من.کمرم داغوووونه.

پسر منم همینه🤧

سوال های مرتبط